VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud jste se rozhodli zboží vrátit, můžete tak učinit do 14- ti dnů od data převzetí objednávky bez udání důvodu:

  • Do balíčku vždy přibalte vyplněný a podepsaný formulář o vrácením , který naleznete v emailu o vyřízení objednávky nebo zde.
  • Vrácené zboží musí být bez známek nošení, nepoškozené, neznečištěné, neparfemované a kompletní.
  • Poštovné a balné hradí zákazník.
  • Peníze Vám budou vráceny na účet do 14- ti dnů, od doručení odstoupení od smlouvy.

 

Vrácené zboží nelze odesílat zpět na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejcem přijato.


Postup na vrácení:

1. Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ.

3. Zásilku nám odešlete na adresu:

Dextrum Fulfillment, a.s.

Kirilovova 181, 739 21 Paskov


 

VÝMĚNA

- Výměnu zboží kus za kus neděláme. Pokud máte zájem o výměnu zboží je nutno zaslat původní objednané zboží zpátky na uvedenou adresu a vytvořit si novou objednávku, kterou uhradíte převodem, online kartou, dobírkou nebo kurýrovi při doručení.

- Částku za původní objednávku vracíme do 14- ti dnů od data převzetí balíčku. Platba za vrácené zboží bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o vrácení zboží.

- Podmínky pro výměnu jsou totožné s podmínkami pro vrácení.

- Zásilku nám odešlete zpět na adresu jako vratku.

 

Postup na výměnu:

1. Zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. 

2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ.

3. Zásilku nám odešlete na adresu

Dextrum Fulfillment, a.s.

Kirilovova 181, 739 21 Paskov

 


 

REKLAMACE

- Nezapomeňte, že v případě obdržení vadného nebo poškozeného zboží máte právo na reklamaci. 

- Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zásilky.

- V průběhu 30 dní zhodnotíme reklamaci, a budeme Vás informovat prostřednictvím emailu. 

- Reklamace je možno řešit třemi způsoby:

  1. výměnou za stejný kus pokud je stále skladem
  2. výměnou za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě - v případě vyšší hodnoty je nutno částku doplatit
  3. vrácení peněz

- V případě vrácení peněz, vracíme částku obvykle do 5 pracovních dní od zhotovení reklamace. Platba bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o reklamovaném zboží.

 

Upozornění!

Reklamace se nevztahuje na: 

  • vady vzniklé běžným používáním – změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
  • nesprávným použitím – mechanickým poškozením
  • nesprávným skladováním
  • nesprávnou údržbou a čištěním

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.

 

Postup pro reklamaci:

1. Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. 

2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s  vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O REKLAMACI, který je ke stažení zde.

3. Zásilku nám odešlete na níže uvedenou adresu. Poštovné a balné hradí zákazník. 

Dextrum Fulfillment, a.s.

Kirilovova 181, 739 21 Paskov