VRÁCENÍ ZBOŽÍ | VÝMĚNA | REKLAMACE
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud jste se rozhodli zboží vrátit, můžete tak učinit do 14- ti dnů od data převzetí objednávky bez udání důvodu:
- Do balíčku vždy přibalte vyplněný a podepsaný formulář o vrácením , který naleznete v emailu o vyřízení objednávky nebo zde.
- Vrácené zboží musí být bez známek nošení, nepoškozené, neznečištěné, neparfemované a kompletní.
- Poštovné a balné hradí zákazník.
- Peníze Vám budou vráceny na účet do 14- ti dnů, od doručení odstoupení od smlouvy.
Vrácené zboží nelze odesílat zpět na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejcem přijato.
Postup na vrácení:
1. Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ.
3. Zásilku nám odešlete na adresu:
Dextrum Fulfillment, a.s.
Kirilovova 181, 739 21 Paskov
VÝMĚNA
- Výměnu zboží kus za kus neděláme. Pokud máte zájem o výměnu zboží je nutno zaslat původní objednané zboží zpátky na uvedenou adresu a vytvořit si novou objednávku, kterou uhradíte převodem, online kartou, dobírkou nebo kurýrovi při doručení.
- Částku za původní objednávku vracíme do 14- ti dnů od data převzetí balíčku. Platba za vrácené zboží bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o vrácení zboží.
- Podmínky pro výměnu jsou totožné s podmínkami pro vrácení.
- Zásilku nám odešlete zpět na adresu jako vratku.
Postup na výměnu:
1. Zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O VRÁCENÍ.
3. Zásilku nám odešlete na adresu
Dextrum Fulfillment, a.s.
Kirilovova 181, 739 21 Paskov
REKLAMACE
- Nezapomeňte, že v případě obdržení vadného nebo poškozeného zboží máte právo na reklamaci.
- Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zásilky.
- V průběhu 30 dní zhodnotíme reklamaci, a budeme Vás informovat prostřednictvím emailu.
- Reklamace je možno řešit třemi způsoby:
- výměnou za stejný kus pokud je stále skladem
- výměnou za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě - v případě vyšší hodnoty je nutno částku doplatit
- vrácení peněz
- V případě vrácení peněz, vracíme částku obvykle do 5 pracovních dní od zhotovení reklamace. Platba bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o reklamovaném zboží.
Upozornění!
Reklamace se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním – změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
- nesprávným použitím – mechanickým poškozením
- nesprávným skladováním
- nesprávnou údržbou a čištěním
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.
Postup pro reklamaci:
1. Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O REKLAMACI, který je ke stažení zde.
3. Zásilku nám odešlete na níže uvedenou adresu. Poštovné a balné hradí zákazník.